< Till bloggens startsida

här i staden

ja gårdagen var grym, haha mest på kvällen när billy och erika satt och skrek till case 39. Fast roligast var när joel blev så trött att han garva åt allt man sa, haha. Jag skulle träffa felicia idag, sista chansen innan hon drar till spaninen i 3VECKOR? kommer sakna ihjäl mig. Men det molusken svarar inte på sms och inte när man ringer heller och inte på facebook. Hon är nog hos sin mamma och dom har ingen hemtelefon dit, har inte hennes mammas nummer heller. lyckat? nej.
Får väl städa rummet tills hon bestämmer sig för att kolla mobilen. fortfarande inte klar nej. Fast först ska kopiorna av alla mina bilder uppdateras och några låter fixas.
det blir nog allt för mig
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0