< Till bloggens startsida

hubba bubba

Hejsan hoppsan!!!!!
Sara & Johanna är smått dåliga på att uppdatera tycker jag. Men vad ska jag göra åt saken? Igår kväll pratade jag med Johanna i telefon, myyys! Vi pratade om viktiga saker och även random saker. Vi lyckades bestämma datum för våran nästa dejt, ni förstår vi är påväg att bli tillsammans vi! ♥ haha. Gulligt värre.
Sen så idag har jag fixat mig för Kristin hade alarn på klockan 9, KLOCKAN 9!!!!!!! Sen så har jag också varit ute med hunden en sväng eftersom kristin var så otroligt seg och jag tyckte synd om stina (hunden) för hon ville ut så ja.
Men om en halvtimme går våran buss in till Falun där vi ska träffa kristins kompisar som jag inte kommer ihåg vad dom heter.
Nu brukar det vara här då man skriver hejdå....
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0