< Till bloggens startsida

I wish I could run away from this.

Äckligt förvirrad. Faaaaaan.
Halihallå! Dagen är lite obeskrivlig, många ord som passar in en del är varandras motsatser,underbar,dålig,jobbig,förvirrande,rolig och massa mer. Det var ju klassens dag och vi var som sagt på särstabadet. Helt sjukt hur många gånger jag blev nerputtad i vattnet. Lyftes ner också, MEN jag har också puttats och fått hämnd  så det gör inget! Jag är bäääst! Men självklart så börjas dagen med att när jag var påväg att bli nerouttad så halkar jag och landar med ryggen på kanten av bryggan och ner i vattnet, har ett såt som fortfarande gör ont, buhu! Men iallfall när jag kom hem så var jag utelåst.... haha. Känner att jag bara nu pratar om massa totalt ointressanta saker men då var det bara att fixa mig och sen gå till 9:ornas bal och servera, det var kul och jobbigt. Mest jobbigt, men alla hade riktigt fina kläder på sig! Svårt att fatta att jag är den som 8:orna ska servera nästa år. Galet. Nej nu är inlägget tilräckligt långt så hejdå. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0