< Till bloggens startsida

if we're all alone, we at least have that in common

shaba shena hallå? haha känns som att det bara är jag som bloggar, tvärtemot vad det för typ en månad sen. Då bloggade alla förutom jag. men endå om ni inte sett det är svaren från frågestunden ute nu, haha blev lite flummigt mot slutet, man blev trött på att komma på bra svar till slut. Så förlåt för det. Imorgon börjar midsommar helgen dåra, kul? nja tycker personligen midsommar är överskattat. Fast det blir lite annorlunda iår, ska nämligen följa med karolina till bjökis tror jag det var och någon middag på lördagen då. Annars ska jag träffa ida, vi hinner träffas så mycket mer nu när hon bor närmare. Nej nu ska jag städa lite till, ser ut som jag vet inte vad på mitt rum. haha började städa typ för minst en vecka sen men eftersom jag måste bli av med grejer så tar det sin lilla tid :)
ska försöka blogga mer antingen ikväll elr till helgen åtminstonde :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0