< Till bloggens startsida

jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl

nej vadå dålig uppdatering? Men i fredags vet ni vad jag gjorde, och igår var jag på stan x2 och badade. dunder härligt. Första doppet avklarat, kallt var det. Idag har jag åkt bil. Blev ett besök i tierp för att alla firar nationaldagen imorgon. I vår familj är den dagen inget att fira. ´Senare ikväll ska jag träffa Johanna och vi ska först på grillkvällen men om den blir tråkig så hittar vi på något roligare, det som vi brukar vara bra på. Nu ska jag gå och kolla med pappa när det är mat, börjar bli hungrig! Tacos står på menyn, jippi!! Mycket intressant, verkligen. Avslutar inlägget med en ungefär 1 års gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0