< Till bloggens startsida

Let us run and don't look back

HAHA, det är pinsamt så dåligt vi uppdaterar! Jag menar, vi är fan tre pers. 
Men jag har min blogg också och jag loggar in där av vana, bloggar och underligtnog liksom glöms lite. Men nej, slut med det!

Ser ut att bli en rätt fin dag idag, solen skiner och himlen är blå osv osv..

Och det är Sveriges nationaldag idag! Har aldrig riktigt fattat grejen med det, eller alltså, var det då Sverige blev fritt eller alltså? När man tänker på nationaldagen känns det ju lite midsommaraktigt, men man äter väl inte typ sill och potatis på nationaldagen? Spårat.
Jag och min vän Sofia hade förut en slags "tradition" på nationaldagen. Ok, den varade i ungefär 2 år men ändå. Vi träffades, köpte pommes och glass och satte oss på "BoJ bron" och åt och bestämde att vi skulle göra samma sak varje sjätte juni. Men det blir nog inte så i år, vi har glidit ifrån varandra vilket är väldigt tråkigt.. :(
Anyway, hejdå ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0