< Till bloggens startsida

Like a bird without a song.

grym dag idag. hade något enormt kul, det spelar ingen roll att det regnade lite. Vattnet var kanske inte det varmaste man man vänjde sig. lägger ut några bilder, men inte bikini bilder på andra känns orättvist mot dom. imorgon blir det skola då fast typ brännboll elr något, grymt jobbigt att alla måste vara med. hatar brännboll och att alla måste vara med gör det bara värre. mamma och pappa åkte på släkt grej jag och syrran följer inte med så för oss blir det film. The hangover 2, trevlans.
föresten är bilderna ganska dåliga eftersom jag valde att ta med mig undervattenskameran istället för systemen. inte bästa kameran direkt.
puss
Erika och Johanna, söta elr vad?
cookie power
kakor i regnet
haha felicia i felix tröja

Kommentarer
Albin

HAhahahahaa, mina kalsonger är med! :D

2011-06-08 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0