< Till bloggens startsida

My is heart beating so slow

Jag har nyss kommit hem från att gått typ 6-7 km bara för kristin ville gå från boda och trodde det bara var 1 km hem så därför skulle vi gå av bussen innan. Gumman, du hade fel. Så fort vi går av bussen ser jag en skylt där det står "Svärdsjö 4 km" dessutom bor hon på andra sidan också så då fick vi gå typ 2 km till. Och solen lyste och det var väl typ 24 grader. Det var inte awesome. Men om man ser det från den positiva sidan så fick vi motion! wiihoow.
Jaja, när vi var på stan köpte jag en byxdress på h&m som jag snart ska byta om till, eller ska duscha först.
Sara & johanna är fortfarande dåliga på att blogga, jag är bääst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0