< Till bloggens startsida

papis data

shofors, joni såg rätt bloggar från farsans data. Han och mami är nämligen och fixar lite pizza, för lata för att laga mat elr ville dom bara ha pizza? hm.
hursomhelst sorry för dålig uppdatering från min sida men vafan det är sommarlov. okej det där var ingen bra orsak från min sida eftersom jag mest varit inne :$ synd men så är det.
haha följde ju med karolina i lördags till bjöklinge. hade skit kul. VI gick säkert 1 mil, minst. haha vi var och badade vid midnatt. skit läskigt egentligen men as kul. Kom väl hem där närmare tre. Då blev det sängen på en gång. efter allt det där gåendet var man skit trött, elr jag iaf. dålig kondis som fan.
Nu har vi bokat våran usa resa, det blir avfärd den 13 juli typ halv 11 går planet. Vi ska mellanlanda i frnakfurt oxå, första gången man är i tyskland. Kommer bli as najs. Vi kommer flyga till orlando efter det så några nätter där sen åker vi med hyrbilen genom florida, längst med kusten. Vi skulle ut till key west oxå, hoppas på att få snorkla. Men syrran verkade inte så taggad på det. Äh det kommer bli grymt endå! Hemfärden däremot kommer nog inte bli lika kul, 5 timmars mellanlandning i frankfurt. låter inte speciellt bra i mina öron. äh det går nog bra endå.

känner att detta inlägg blev feta konstigt. äh spela roll det var ju lite uppdatering iallafall.
Imorgon blir det ikea oxå, ska kolla grejer till rummet. där ska det ju göras om.

några av mina bilder fanns tydligen på den här datan så det får bli en från konfirmationen, helt oredigerad. Det brukar inte mina bilder vara.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0