< Till bloggens startsida

prrruuuttt

ojsan, jag suger visst på att blogga. haha som erika sa precis hejsan hoppsan karlsson. Och för er som inte förstod senaste meningen erika sitter bredvid mig. förlåt för att jag suger på att blogga men jag brukar inte spendera min tid på datan så jäävla mycket, och om jag gör det är inte bloggen min första prio. Vi sitter iaf och färgar ögonfransarna eftersom vi ska och bada på särsta badet imorgon med klassen, taggad? JA! kommer bli as najs. Idag hade vi la liga då, våran klass sög men men, inte som att någon försökte speciellt mycket heller :p Efter den matchen kunde vi inte låta bli utan det blev vattenkrig eftersom det var så varmt. Snacka om att man var dyngsur sen.
lägger ut fotoutmaningen och alla andra bilder i andra inlägg, och ska försöka blogga mer. kan inte lova något men försöka måste man ju.
puss
egopic?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0