< Till bloggens startsida

quicker than you can imagine

om inte ni redan hört det så är det ju skolavslutning, chockerande right? känns som att året bara flygit förbi. kan inte förstå att 8:an redan är över. lite sorgligt egentligen om man tänker efter, bara ett ynka år kvar med min underbara mongo klass. Vi är alla lite speciella ju men det är ju det som gör oss så grymma. Kommer bli svårt att säga hejdå i slutet sen. Kanske inte det jag borde tänka på nu eftersom det är 1 år kvar, exakt 1 år. oj lite panikångest där. Kommer inte bli en glad stund.
För att gå över till lite bättre tankar så har dagen varit ganska bra iallafall. Lite städning och lite brännboll sen var det klart. Jag var inte med på brännbollen för smart som man är sparar man sina skills till 9:an, då smällerä. boom? nej det där lät jätte töntig. Men det är iallafall det jag gör väntar med att vara med på brännbollen tills sista året. då ska jag njuta av det, om det inte är för varmt då skiter jag i det.
det märker ju inte ni men blev några minuters paus där, syrran brände sig på platttången, lyckat? nej. Pappa visste inte vad man skulle använda för salva men då kommer ju super syrran till undsättning!
Tar med kameran imorgon till avslutningen främst för att jag vill ta kort men emil kommer inte vara där och praktiskt taget tvingade mig bara för att han ska få veta hur det såg ut, mupp :)
Kan fortfarande inte fatta det, imorgon börjar sommarlovet 2011.
puss
haha kolla mina ögon på bilden. Skelbruden är här ♥
mohahaha detta är det 100:e inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0