< Till bloggens startsida

så sista fotoutmanings inlägget typ

Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Dagens
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: En höstbild
Dag 31: Valfri bild
Dag 20: karolina och erika när vi var och badade häromdagen, det syns ju på bilden att dom är olika. Unika helt enkelt.
Dag 21: ja här är jag på min 6:års dag. hoppas det räknas som liten..fast jo det gör det.
Dag 22: google bild men, min kamera är för ögonblicket mitt beroende.
Dag 23: sommarskor och det gröna (plast) gräset i bakgrunden, räknas det inte då som en sommarbild? föresten är det nathalies skor från idag.
Dag 24: Dagens skor, blåa converse
Dag 25: vet inte riktigt vad i all hast innebär i en bild men tänkte denna kkunde bli bra eftersom jag fotat ljus som rör sig. Mer specifikt bilar, polska bilar.
Dag 26: Garvar alltid åt den här filmen. Och ja jag har så dålig fantasi att jag inte kommer på något bättre.
Dag 27: Två står för de två rosorna i erikas hår.
Dag 28: väder
Dag 29: kanske inte nyaste bilden men en ny bild iaf.
Dag 30: en höstbild helt enkelt
Dag 31: en svartvit bild på en vaddå syren kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0