< Till bloggens startsida

Snön var vit som den var förr

Okej, bara för att johanna skrev ett logginlägg på facebook om att jag skulle blogga så gör jag väl det. Men jag är iallfall inte den sämsta uppdateraren! Känns rätt bra. Iallfall dagen, skolan var rolig. eller rolig & rolig så rolig som en skoldag kan bli, mycket skratt iallfall. Efter skolan var det bara hem och duscha och lite sånt innan jag åkte iväg på en student fest, det var rätt kul härligt att träffa folk som man träffar väldigt sällan. och nu sitter jag här framför datan med veronuica maggio i mina öron. Underbart! Imorgon börjar 5 dagars ledighet och funderar på att bara ta det lugnt med filmer om inga andra planer kommer upp. Det återstår och se. Nu drog min fantasi ut så hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0