< Till bloggens startsida

Svar på frågestunden

isak om gissa vad det gäller - frågestund:
är ni oskulder ?
när kysste ni någon senast ?
SVAR

Sara:
1. ja
2. ungefär en månad sen, datum behöver ju inte nämnas.
Johanna:
1. Yes
2. två veckor sen
Erika:
1. ah
2. typ en månad kanske
Albin42 om gissa vad det gäller - frågestund:
Vilken är din favoritaffär och favoritartist?:)
SVAR
Sara:
Favoritaffär: har ingen speciell direkt :p
Favoritartist: Just nu veronica maggio
Johanna:
Min favoritaffär är nog vero moda och bikbok.
Kent, Tokio Hotel, Paramore och Veronica Maggio lyssnar jag mest på just nu :)
Erika:
Min favoritaffär: vet inte.
Min favortiartist: Kent, Tokio hotel & Veronica Maggio
Har kläderna kommigt? om gissa vad det gäller - frågestund:
Vilket är era favorid barnprogram? 

Haha undra vem albin42 är!?!?!!?
SVAR

Sara:
favorit barnprogram? måste nog säga barnen i bullerbyn, klassiker ju.
Johanna:
.

jag älskade Astrid Lindgren filmer, Pippi Långstrump och som sara, barnen i bullerbyn. Och pettson och findus, fast bara den otecknade gamla.. wtfwtf.
Erika:
Jag precis som Johanna älskade Astrid Lindgren, alla hennes filmer. Så saltkråkan, barnen i bullerbyn, Pippi, Karlsson på taket och bröderna lejonhjärta, Emil i lönneberga och alla andra... hehe.
Alexandra om gissa vad det gäller - frågestund:
Bara för att jag är bäst. 
1.Varför är jag bäst?
2.När ska vi ses?
3.Favorit smak på ben&jerry's? (random,haha)
4.Hmm... Hörde att ni ska vara med i "Baksmällan 3"( the hangover 3)Stämmer det? haha 
:D
SVAR

Sara:
1. För att du är alexandra såklart! :)
2. När kan du?
3. oj svårt val, skulle nog säga den som heter något med new york, kommer inte ihåg namnet direkt.
4. haha såklart vi ska, är man lika grymma som vi måste man ju det helt enkelt ;)
Johanna:
1. Hm... No comment ;)
2. Jag vet inte, när kan du?
3. Phish food tror jag. Fast jag börjar tröttna på den.. Så jag vet inte.
4. Ja det stämmer! Vem hörde du det av? Det var liksom inte officiellt ännu..
Erika:
1. För att du känner mig! :)
2. Jadu vi skulle ju ses den här veckan men du hörde ju aldrig av dig... BITCH! skoja, men så fort du kan igen fast du lämnar ju mig om en vecka, svikare...
3. Half baked!
4. Ja det ska vi, men sschh! Forfarande hemligt...
Anonym om gissa vad det gäller - frågestund:
1. Gillar ni/är ni kär i någon just nu?
2. Vilken affär handlar ni mest på?
SVAR

Sara:
1. nej elr asso ja elr nej elr jag vet inte. Har inte bestämt mig än, ganska så komplicerat.
2. Handlar inte på en affär direkt utan det är ganska många, men h&m är en solklar favvo.
Johanna:
1. Allt är ganska komplicerat och jag vill inte ta upp det på bloggen.
2. Jag hittar oftast någonting på bikbok.
Erika:
1. Ja fast nej. Går i imgångar, så jag vet inte. Som mina vänner skrev. Komplicerat. (haha kul att vi alla har det lite komplicerat på den fronten)
2. Ja som sagt, vet inte men h&m & cubus brukar ganska ofta få mina pengar.
tove om gissa vad det gäller - frågestund:
har ni någon förebild?
SVAR
Sara:
Nej inte direkt men jag tycker rachel bilson är grym. Asso hennes attityd men även hennes klädstil.
Johanna:
Jag vet inte riktigt... Hjärnsläpp haha. Men jag ser upp till mina föräldrar.
Erika:
Nej ingen specifik, ser upp till olika saker hos olika peroner typ. allt från mina vänner till Lady gaga liksom.
isabelle om gissa vad det gäller - frågestund:
vrf
är du alltid så 
söt? <3<3<3<3<3<3<3<3
SVAR

Sara:
Liiiiiiiite förvirrande fråga så jag har inget svar..
Johanna:
Vet inte vem du syftar på haha, men du är söt :)
Erika:
...
rohnia' om gissa vad det gäller - frågestund:
Heysan, de e frågor till alla 3.
på g med någon?
gillar ni er klass?
vad har ni i betyg?
favorit`affär?
planer nu i sommaren?
kraam fiin blogg!
SVAR

Sara:
1. I skrivande stund nej
2. jeboks, våran klass är grym.
3. beror helt på ämnet ;)
4. som det står där uppe ingen speciell.
5. Oj asso det finns mycket som jag liksom ska göra men inget som är vad säger man "bokat". Men det är tänkt att vi ska göra om mitt rum, jag ska följa med felicia till åland, åka till usa med familjen och hinna träffa kompisarna och så :)
Johanna:
1. Jag vet inte vad jag ska kalla det och det är en lång historia haha.
2. Jarrå, den är nice! (Mycket mer nice än vad man kanske tror ;))
3. Jag har mest vg, några g och nån mvg.
4. Har jag redan svarat på, kolla där uppe! :)
5. Kör på ganska spontant haha. Men bland annat ska jag vara på mina stugor, kanske åka till Åland eller Norge. Träffa kompisar, bada, och chilla galet!
Kram, tack! :D
Erika:
1. Jag vet helt ärligt inte. Det är komplicerat.
2. Ja, jag älskar den, finns dom i våran klass som hatar den men jag älskar den av ett x antal andledningar! ;)
3. Det är ju olika i olika ämnen men jag har mest vg
4. Som sagt vet inte men hanldar mycket opå h&m och cubus.
5. Imorgon ska jag åka iväg till dalarna i en vecka, sen ska jag till min farmor och farfar och göra någonting med familjen det är det jag vet sen ska jag träffa massa vänner och typ göra något med dom. Lite spontana grejer liksom.
Kram och tack så mycket!
En fisk som inte heter Bert om gissa vad det gäller - frågestund:
Vad gillar ni för musik? :3
SVAR
Sara:
haha allt möjligt, asso jag har lyssnat på att från pop till typ svenskt till typ techno. Det är liksom olika låtar varje vecka. Just nu David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)
Johanna:
Jag har väldigt bred musiksmak... Hahahaha. Just nu lyssnar jag mycket på Paramore – The Only Exception, den är bra!
Erika:
Jag lyssnar på allt, eller jag tycker inte om dansbands musik eller skrikrock.
Veronica Maggio – Sju sorger
Danne :D om gissa vad det gäller - frågestund:
Vrf e ni så handikappade? (inte johanna) 
vrf e ni så retards (inte johanna)
Vrf e johanna så snäll men ni andra e retards?
SVAR
Sara:
1. vi har helt enkelt blivit smittade av dig, danne
2. Samma svar igen, du har smittat oss, danne :)
3. För att johanna vet hur man är snäll till skillnad från dig ;)
Johanna:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Jag är bäst helt enkelt. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska ta det här btw...
Erika:
1. Ja, man blir som man umgås! ;)
2. Vi är inte retards det är bara som du som inte förstår dig på oss, vi är för smarta för dig Danne! :)
3. För Johanna är snäll mot alla och vi är snälla mot utvalda :)
Kristina L om gissa vad det gäller - frågestund:
Vad vill ni bli när ni blir stora? Behöver inte vara verkligt :D 
Gymnasielinje?
Favoritgodis?

Puss! :*
SVAR

Sara:
1. oj jag vet inte :p jag vill nog bli fotograf fast endå inte, och jag vill ha en enhörning men det lär jag ju aldrig få.
2. Funderar på estetiska på guc med inriktning fotografi, men det kanske jag inte vill i höst.
3. haha jag älskar typ allt godis :D jag äter alldeles för mycket godis, killarna i min klass mobbar mig praktiskt taget för det..
Johanna:
1. Wtf, inte verkligt? Haha! Men jag vill bli arkitekt eller regissör tror jag.
2. Jag funderar också på att gå en estetisk linje på guc, eller någon annan skola med estetiska linjer. Men fan, jag vet inte.
3. Karamellkungen mums! Men choklad, after eight typ. Jag älskar godis.. Haha.
Puss på dig! :*
Erika:
1. Oj... jag vet inte. Jag vill nog jobba med antingen musik eller barn eller någon form av inredning! Fast en annan dröm jag har är att typ flytta till USA och bli skådespelare! haha inte så troligt men drömma kan man ju alltid! ;)
2. Jag har inte tänkt så långt, men kanske sam med typ estetisk inriktning, eller något. Eller asså... vafan, jag vet inte!
3. Godis, allt godis är gott! höhö. Men choklad toppar ju allt ätbart tycker jag!
julia om gissa vad det gäller - frågestund:
eran största dröm? :) kram!
SVAR

Sara:
oj jag vet inte, skulle inte vilja jag påstå att jag har en dröm så. Eller en dröm har jag väl men ingen jag liksom wow. okej det här blev skit konstigt och det gör det inte bättre att emil sitter och asgarvar åt det jag skriver. Han tycker jag  ser helt störd ut. Han och erika är taskiga. Jag vet ni bryr er inte och det var inget svar på din fråga men, jag tror jag vill bli fotograf. Just nu vill jag det iallafall.
Nu vet ni att dom mobbar mig, a.
Johanna:
Nej Erika jag vill inte bli porrstjärna.
Min största dröm.. Att bli lycklig. Det kanske inte är en dröm, utan mer som ett mål men aa. Kram!
Erika:
Jag vet inte riktigt men som jag skrev skulle vilja bli skådespelare.
haha, fett kul. Sara sa precis ett skämt som ingen fatta. Så dålig gumman!
ah men iallfall, skådespelare.
Anonym om gissa vad det gäller - frågestund:
Vem skulle ni vilja byta utseende med? Kram!
SVAR

Sara:
ja du, om jag bytte utseende vore jag ju inte jag längre. men om man bortser från det faktum skulle jag säga megan fox, mischa barton, rachel bilson eller Christina aguilera. Och ja det var många.
Johanna:
Hm.. Scarlett Johansson tror jag. Eller Emma Watson kanske! Kram!
Erika:
Jag försöker och inte tänka så men om jag ska välja så blir det nog Taylor Swift, tror jag iallfall. Fast Rachel Bilson skulle inte heller vara helt fel men jag svarar nog Taylor Swift, fast det är ju omöjligt att göra men ja. Taylor Swift.
Det  var alla frågor, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0