< Till bloggens startsida

välkommen in

omg såg nyss johannas och erikas musikvideo, måste ge er enormt creed asso. ni var skit grymma! haha älskar att när ni sitter i trappen typ lyser erikas ögon och den där google bilden på hallen, haha.
Gör fler så jag har något att göra om dagarna tack!
det var typ det jag hade att säga eftersom erika fyllt i vad vi gjorde igår elr när det nu var. Kul var det. Senare idag ska jag träffa erika hon är på stan med johanna nu. skulle oxå dit med karolina men vi sket i det pga det dåliga vädret. jo det regnar nämligen här. Så det blir lite städning i rummet tills dess, elr jag skulle städa iallafall men jag tror jag stökat ner mer än städat...
Det behövs röjas och slängas lite grejer iallafall eftersom om kanske en vecka eller så ska här göras om, väntat på det i typ 1 år! JAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!
lite utbrott där på slutet.
puss
funderar på att sätta bilden som profilbild på fb men jag kommer nog lessna på den efter typ någon dag. får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0