< Till bloggens startsida

Walla

Hej alla barn nu blire barnprogram!!
Walla.
Tänkte bara skriva här så ni vet att jag lever.
JAG LEVER.
Lugn ba lugn.
Var med Felicia idag, hon är helbra hon!
Har gjort ganska många impuls saker idag, ex dammsuga hela undervåningen och göra hemmagjorda köttbullar till mamma och pappa. (Jag är en skillad mästerkock för alla er som inte visste det)
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Easy A.
Egentligen skulle jag vilka gå ut och bara springa några mil eller sådär för att göra slut på överflödet av energi jag har inom mig, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaa, ehm. Aa.
Nej men det blir Easy A.
Känner mig fett med ensam också. Har ingen och prata med... Cutcut... Cutcut...
Imorgon ska jag iallafall sova hos min Såsidje. Eller Jutt som vissa kallar henne, men noooo inte jag. Såsidje.

Godnatt i förskott!
Felicias och mina kompisar idag! Kärlek till er!!!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0