< Till bloggens startsida

WTF???? AWESOME!!!!

yeees! Allt klart, eller nej allt är inte klart. fan. Nästan allt yeey, fast fortfarande kvar. palla.
okej nu tänke rni nog wtf??? men jag vet inte, kan inte bestämma om jag är glad eller ledsen. Jobbig känsla. Skitsamma, ingen bryr sig. Det jag nästan är klar med är iallfall packningen. Imorgonbitti åker jag till dalarna och spenderar veckan där, awesome! Awesome...min pappa har tröttnat på ordet för att jag säger det varje gång jag tycker att någonting idag. Typ idag när vi tod i kassan. Men jag bryr mig inte för att säga awesome är helt awesome!! På riktigt mitt favorit ord. Nej på låtsas.... åååh vad roliga killarna i min klass är som säger så varje gång jag säger "men på riktigt..." Mobb. okej, wtf? Inlägget är helt mobbad. Fattar ingenting av det jag skrivit. Förhoppningsvis så är ni smartare än mig, eller svårt och va men nära. Kanske finns det någon där ute som förstår mig. Nooooot!!!!!!!!!!!!!! okej. På riktigt. Hejdå, bloggar kanske i dalarna om jag får tid. Och om Kristin låter mig låna hennes dator, hon är datanörd. hihihih.

(INGEN BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0