< Till bloggens startsida

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jag skrev värsta inlägget sen kom jävla F''''''***'mdijbajsmsojri rmei nien cnnundmdo faceboooook och fuckade upp hela internet.......................... -.- åhhhh vad jobbigt

iaf jag orkar inte skriva om så som kort sammanfattning hann inte blogga igår men här kommer bilden som skulle läggas ut igår och dagens bild oxå :) åhh jag har fortfarande utbrottttttttt................

oså är det varmt i mitt rum oxå...............

första bilden är alltså gårdagens favoritsak, vet inte riktigt om det verklgien är min favvo sak men den var söt och passade för ögonblicket. haha det är iaf en liten sköldpadda med typ sand inuti från rikshistoriskamuseet (stavning?).
Sen den andra bilden är dagens bild, alltså en bild på en familje medlem. haha det fick bli min lillasyster som egentligen inte ville vara med på bild så då blev bilden så där..

puss (detta blev ett konstigt inlägg)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0