< Till bloggens startsida

Allting har sin tid

Hej, justy nu ligger uppdateringen på dåligt för oss alla, och jag bloggar nu för att säga att den förmodligen inte kommer bli bättre för min del. Jag vet inte men min data går typ inte att starta så ska prata med pappa. Problemet är... Han äör inte hemma, kommer hem p fredag kväll, då har jag åkt och kommer hem på söndag så jag kan inte prata emd honom förens söndag kväll eller måndag. Great. Kan därför inte heller lägga upp filmklipp eller bilder från tomtits som var grymt! Känns skönt att ha cyklat 5 meter upp i luften, härlig känsla! Så jag slänger väl in ett inlägg lite då och då när jag får tid, men lovar inget eftersom ah, ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0