< Till bloggens startsida

är det nu, nu som det tar slut?

fan vad jag är cool, jag har komit på min egen hälsningsfras! Tjofors! erkänn den är bra! haha albin tyckte det lät som en stad men nej det är mitt nya vis att hälsa på folk.
oså för att prata om något vettigt så byter jag till dagen dåra. Idag har jag bland annat varit i skolan, och efter det stan. Det blev lite kaos ett tag men jag, karolina, felicia och erika hade kul endå! köpte tre grejer, bild kommer.
Ikväll blir det mysigt mer erika, nacho chips, ostdip, läsk? och något mer säkert :) vi ska även kolla på himlen är oskyldig blå. herregud vad jag längtat efter att få se den filmen. den verkar grym!

åh vad jag är hungrig föresten, någon äcklig lunch så jag längtar tills mami och papi är klar med tortillan. och ja jag säger tortilla istället för tacos som alla andra säger. jag är udda seru.
nä nu ska jag klampa ner för trappen och checka om dom kommer bli klara i år ens.

pussen


första bilden:
bandeau bh från lindex, 99:-
Bikini trosor från lindex, 129:-
Deodorant från åhlens, 99:-

Andra bilden:
Idas snart stora kattunge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0