< Till bloggens startsida

Den här stan är full av tanter och tragik

Hej på er, jävligt seg skola. Efter cyklade jag och Hanna hem till henne och åt. Ja, vi åt. Och lite annat. Men mest åt haha. Naaajs derå, sen till kyrkan och träna inför konfirmationen. Gick väl bra!
Har precis snackat på skype med Betty, skulle precis stänga av datorn när jag kom ihåg att blogga, och det var väl bra? Mina bloggkompisar är lite torra på att blogga idag! Okej jag ska inte säga någonting, jag har ju varit lite off på sistone...

Anyway, stort GODNATT!

Knuten hand i fickan, all koncentration till att inte slå. Jag har tiden på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0