< Till bloggens startsida

det är ouppfyllda drömmar som håller dig vid liv

erika är seg, jag har suttit i säkert 20 min och väntat. Vi ska sola men hon har inte gjort någonting än.. och hon vill inte heller.. ERIKA!
jaja får väl smörja in mig medans, med solkräm asso. 6 på kroppen, 10 i facet och 15 på min pigmentlösa fläck på halsen :) haha älskar att den med 10 är från mallorca vilket gör att det står baja under 10:an. haha, sikken humor.
hoppas solen gått runt på baksidan nu så vi kan sola någon gång, jag är nämligen för lat för att kolla ut genom fönstret rakt framför mig..
Måste fundera ut någon favorit sak att fota till den där fotoutmaningen, får se hur det går.  Jag bjussar på några webcam bilder i slutet av inlägget.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0