< Till bloggens startsida

Det rår inte stjärnorna för

Kul... Kul att jag inte kan lyssna på mina favorit låtar på spotify....
Gårdagens planer blev inte som jag skrev på bloggen. På dagen träffade jag Alexandra, Frida & Bernice och vi låg på ip i solen och kollade på en fotbolls match, och efter det så hände exakt det Johanna skrev igår. Idag... jag har sjukt ont i magen så får se om jag ens orkar göra något idag. Funderar starkt på att bara dega... eller typ sola eller något, kanske får sällskap av Bernice då, och ikväll är det club q om jag inte bestämmer mig för at tillåta min mage bestämma över mitt liv. Den är dum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0