< Till bloggens startsida

det var en gång, en gång för mycket

cp rubrik- jo tack jag vet. men kommer inte på något bättre. min fantasi ligger på noll just nu så det går inge bra med min artikel heller. Trodde det skulle vara lätt att skriva den, haha. Lurad! Ingen lust att blogga egentligen men någon måste ju underhålla den här bloggen. Dagen i skolan var tråkig. Bara massa äckliga spindlar. Sen blev det tandläkarbesök som också sög, sen skulle jag på omprovs tid för att skriva en engelskauppgift. Faaast, min lärare hade inte gett dom uppgiften så jag slapp! haha, skönt eller vad? Fast nej. Kommer bara behöva göra det någon anan gång. Blä. Nu, vad jag gör jag nu? Jo jag skriver den där jobbiga artikeln, ååh vad skönt att lovet snart är här! Sista veckan kan man säga eftersom nästa vecka är vi lediga 2 eller 3 dar och veckan där på är det lov veckan och då blir det typ bara städ,klassensdag, brönnbolls cup och avslutning. Imorgon slutar vi också tjugo i tolv. jajajajajajaja! Nu blev jag glad! hihihihihihihi.


fortsätter med gamla bilder pågrundav data trasig. 13 åriga erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0