< Till bloggens startsida

Diesel eller biobränslen?

Om en kvart slutar min no lektion, men jag har skrivit klart min text redan. Det blir väl att hjälpa resten av gruppen helt enkelt. Vi jobbar med en debatt, vi ska bevisa att diesel är bättre än biobränslen. Jag är tydligen anförare.
Albin sökte på diesel på google, google frågade om han menade danmark?

Och förlåt mamma om du läser detta, jag jobbade hårt innan.
finns absolut inga bilder på denna data så det blir en fin liten (egentligen stor) bild på buddha, efter mitt och felicias buddhismen projekt :)

puss





Kommentarer
Ida H

Vi jobbar med att bevisa att biobränslen är bättre än diesel. Haha. Fast mot andra "diesel-gruppen"... men ändå.

Får väl se hur det går. (Jag ska vara heklare MWAHAHAHA >:D )

2011-05-05 @ 19:44:44
Sara

hahahahaha lyycka till ida! hur fasiken hittade du våran blogg föresten?

2011-05-05 @ 20:32:18
URL: http://underligtnog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0