< Till bloggens startsida

Du är där när dagen gryr

Sitter och lyssnar på musik och har kommit på att om vi ska sjunga alla låtar som jag tycker passar in så skulle våran konfirmation bli 5 timmar lång.
Lite tråkig information sådär, ser fram emot morgondagens konfa riktigt mycket. Älskar att planera såna här grejer. Ska bli kul att spela upp det också, riktigt taggad. Iallfall så har jag inte mycket att säga utom det kanske också att jag håller verkligen med Johanna om sista punkten, Tokio hotel är bra punkt slut. 
Istället för att skriva om min dag som inte varit det minsta intressant så tipsar jag er om denna produkt...

 
fick den av Johanna i födelsedags present, och den är jätte bra. Alla deras grejer jag testat har verkligen varit bra, den mjuknar upp huden och man känner sig riktigt fräsch efter man använt den, inte svårt heller. sörj in ansiktet Morgon & Kväll för en bättre hy. Tummen upp för visibly clear! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0