< Till bloggens startsida

får jag ens ha kvar dig som min vän?

Godmorgon, eller vad man säger den här tiden på dagen? Idag verkar alla skolor vara lediga för dagsverks grej, eller jag vet inte riktigt det var kanske lite överdrivet men alla i Uppsala verkar och min kompis i Dalarna verkar också vara det satt. Jag har iallfall inte gjort ett piss httills, men jag orkar faktiskt inte. Fast sara kommer förmodligen dampa sönder om jag inte fixar mig snart... men jag är ensam hemma och vill njuta av det så länge som möjligt för det sker inte så ofta. Vi ska tvättas bilar och typ sola lite innan det, sen konfa och plugg måste göra jätte mycket skolsaker så har lite dåligt samvete att jag slösat bort morgonen av att bara göra ingenting.
värdelöstinlägg.se. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0