< Till bloggens startsida

forever young, i wanna be forever young. do you really wanna live forever?

Ursäkta för att mitt senaste inlägg var så pass långt bort och för att jag var (lite) agro. med långt borta menar jag att jag blivit sämre på att blogga i början var det två inlägg om dagen typ nu är det möjligtvist ett litet. dåligt dåligt.
Men innan jag börjar skriva i läsloggen till den makalösa boken ondskan (ett tips) så ska jag lägga ut min fotodagsbildgrej. Idag var det en bild på min hobby. Egentligen har jag ingen hobby men det finns ju saker jag gillar att göra jag skulle kunna fota. Att jag skriver såhär innebär ju att jag inte tagit bilden än utan att jag bara tar den innan och lägger in den i inlägget innan det publiceras ;) lite fusk får ni ju stå ut med.


puss





okej. jag kom inte på något vettigt, så det får bli det faktum att jag blivit helt beroende av tidningar på senaste tiden. Dem på bilden är för att bara nämna några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0