< Till bloggens startsida

fotoutmaning

Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Bilderna kommer i den ordningen som står ovan.
jag hittade ingen bra bild som kunde reprensentera min vardag så det får bli den fina videon istället :p
Precis när ljuset släcks
Vinter helt enkelt
Bilden står för kärleken till min syster
självporträttet, det är ju inte helt i svartvitt men
Det tar ett ögonblick för att tillfällen ska försvinna
Bilden är från birkenau där någon lämnat en ros. Rosen hade vissnat däremot. Bilden står för de känslor man kände när man var där, går helt enkelt inte att beskriva.
bilden är tagen för ett år sen på vintern, därav all snö
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0