< Till bloggens startsida

Havanna mammaa

Aa, godmorgon. Det är sjukt fint väder ute, så det är egentligen skam att sitta vid datorn..
Idag är det söndag iallafall, taggar för skola imorgon. Eller inte. Men vad ska man göra? Var sjunde dag är en sån här dag, en jobbig söndag, det har vi levt med sen bigbang och kommer leva med det forever.

Ska ut nu, vad jag ska göra där vet jag inte, men ut ska jag. Ikväll är det Q, får se om jag går. Har inte varit där på en evighet så det kanske är dags.. Finns ju anledningar till att jag inte varit där. Kanske bäst att stå på sig.

Puss på er!

Bild jag tog för typ... En kvart sen. Äntligen några nya bilder på datorn! EXDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0