< Till bloggens startsida

himlen är oskyldigt blå

blir ett snabbt blogginlägg eftersom duschen kallar på mig ;)
jesbox måste bli klar till 11 eftersom då ska jag, albin och mami till guc på öppet hus. Funderar på att gå där nästa år så lika bra att vara tidigt ute!
juste erika kanske oxå följer med, beror på om hon skickar ett sms elr inte.
Det håller ju på till två så efter det ska jag nog träffa karolina och fixa erikas present, vi är lite sent ute eftersom hon egentligen fllde år den 2 april men men, bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Ikvälll blir det konsert oxå, i kyrkan. om jag kommer ihåg rätt var det klockan 18.00. Felicia slaggar nog här efter det.

bara en liten sammanfattning som sagt. om jag inte bloggar mer under dagen så, ha en trevlig dag!
och föresten hade jätte trevligt igår med erika, hyfsat bra film. lägger ut bild senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0