< Till bloggens startsida

How many cm is it to happiness?

HalliHallå! Skriver inget om går kvällen för det hade Sara gjort så fint,såfint! Kan beskriva dagens planer istället..
Idag ska jag träffa Felicia & Alexandra och ikväll ska jag på någon rockkonsert i kyrkan. Det ser lovande ut, snart ska jag gå och kolla vädret så jag vet vilka kläder som paassar idag. Hoppas på fint väder likaså som jag hoppas att Alexandra hör av sig snart eftersom jag inte har hennes nya nummer och tagit bort dom gamla.. hehe....Men nu måste jag börja fixa mig så Felicia inte behöver vänta allt för länge! Puss!


synd att blixten kom i mitten av bilden.... men Erika i mini format!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0