< Till bloggens startsida

I’ll get you back when I’m your boss

Hali hallå! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver på min ergonomi uppsats som ska in imorgon, får se om ag hinner annars får jag hitta på någon dum ursäkt och säga att jag lämnar in den nästa lektion. Funkar oftast. Men ska försöka bli klar, men jag har problem att få den till något bra... ska försöka börja på min artikel också, men det är ju alltid början som är svårast. Tycker iallfall jag. Skolan var jobbig, har varit sur över allt denna dag. Inte ens vädret gjorde det bättre. Det är lite bättre nu men inte så, fortfarande sur. Nu måste jag fortsätta och det här inlägget tog ungefär 1 minut att skriva så ursäkta om det inte blev så bra.
blogg.se dampar just nu så ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0