< Till bloggens startsida

in pitch black darkness all you can do is to sit still and wait for your eyes to get used to the dark.

Så har johannisen gått hem. Tror aldrig jag skrattat så mycket, och det är inget patetiskt försök att skryta när jag säger så. Vi hade varkligen så roligt. haha kan ju lägga upp någon bild så förstår ni nog varför. bara så ni vet, vi är skit fula på bilderna. 
Hursomhelst varit en ganska lugn dag idag förutom den där räven vi såg på orienteringen, jag tror erika redan skrivit om den men endå. Som jag skrev på facebook det allra läskigaste var ju att jag inte ens trodde det fanns rävar här i sävja..
Har franska fraser oxå måste man läsa till sida 36 i boken ondskan. Jag är på sida 18.. Fattar absolut ingenting av boken, så antingen är jag riktigt trög elr så är boken riktigt svår. Kommer bli svårt att läsa ut den.
Funderar på att skriva åtminstonde något om mig, antingen genom att svara på frågor elr bara skriva, det är något jag tycker johanna och erika oxå ska göra!
Föresten den sista bilden är fotad i kramfors på påsklovet.

puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0