< Till bloggens startsida

it started out as a feeling

haha jag har typ inte bloggat på en vecka, förlåt för det. fast egentligen jag sa ju att det inte skulle bli någon bloggning på ett tag. Men men nu tyckte jag jag kunde uppdate er lite liksom. Så idag har varit rätt så chill, skola och efter på omprovs tiden fick jag göra det so prov jag missade i måndags :) föresten helgen var grym, hade feta kul på livet är en fest. Lärde känna några 08 och hade det grymt bra. Och för att helt byta ämne igen kan jag berätta att imorgon slutar jag typ halv 12 så då blir det lunch på stan med erika, nathalie och albin. Nathalie skulle dra efter lunchen så då blir det jag, erika, albin och jonis kommer en stund så sätter vi oss vid ån på en filt :) mysigt värre. 
Efter det typ halv 7 är det genrep, vi ska ju konfirmera oss på lördagen. klockan 1 i sävja kyrka för er som känner för att komma och kolla. haha jag är lite nervös men endå taggad! kommer nog gå hur bra som helst!
lägger in bilderna från min fotoutmaning i ett annat inlägg
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0