< Till bloggens startsida

när hoppet sviker

Jag ligger lite eftermed uppdateringen känner jag. Skolan var helt okej. Vi såg en räv när vi sprang runt med kartor i skogen, ALLVARLIGT en räv! Så om ni såg ett par skrikande idoter i skogen i sävja området så var det förmodligen jag & Sara. Senare idag ska jag ut och springa med Karolina, innan det ska jag kolla på klart på the OC. Men kan inte påstå att det är lika bra längre. Känns helt tomt utan Marissa som dog igår. Inte rätt. Fast nu ska jag sluta var så töntig och lägga ner hela mitg liv i en teveserie. Nu ska jag skicka iväg ett sms till fina Karolina, hörs senare! 

har fortfarande inte bestämt mig om jag ska fortsätta på min gamla blogg eller inte. 

 
jag vill ha tillbaka det här vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0