< Till bloggens startsida

Ondsdagskväll

Hej påer, Johanna tha maaan here u know.

TomTits var ärligt inte sådär jättekul enligt mig.. Kan bero på åksjuketabletten jag tog innan vi åkte imorse (jag blir lätt åksjuk, dock aldrig så jag spyr utan mer ont i huvudet och lätt illamående) och den gjorde så att jag blev jättetrött, alltså konstigt trött, mina muskler blev helt svaga osv?
OCH det kan ha berott på x antal störningar på människor, åhmajgad säger jag bara. Man kan ju inte gå fram till personen och säga "Alltså du, jag stör mig verkligen på dig. Kan du bara sluta.. Att vara.. Så jävla jobbig? Faktiskt så skulle jag bara kunna slå dig i fejset, för du är så jävla dryg."

Måste läsa baotalångt i "Ondskan" tills på fredag, och jag överdriver inte. Så sluta blogga nu Johanna och läs, LÄS för i helvete. Och sov sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0