< Till bloggens startsida

På gott och ont

Godkväll eller något annat. Betona god, för det har min dag varit.. Efter skolan var jag med Hanna, Josefin och Bernice och vi gick till ica och köpte glass och lite annat gott och satte oss i en lekpark och hade det allmänt mysigt! Sen gick vi till Hanna och myste lite till. Sen hem och käka tacos. (Verkar som att mina vänner Sara och Erika också åt tacos ikväll, eller tortilla som Sara säger..) Och precis som dom åt jag tacochips med cheesedip också så.. Jävla.. Gott. Och nu sitter jag här. Fredagskväll och jag har absolut ingenting att göra.

Inte för att jag har lust att göra någonting heller.

När man är ensam lämnas tankarna fria och de rör sig åt alla möjliga håll. Ska sjunga nu. För att tänka på något annat.

Ha en bra fredagskväll, adiós!


Underbara tjejor plus Hanna som tog bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0