< Till bloggens startsida

popular

Sitter och pluggar samtidigt som melodifestivalen är på i bakgrunden, inte det bästa programmet men det funkar väl. Nyss var det Sverige, Erik saade, popular. Kan inte precis säga att låten är så värst bra men scennumret är faktiskt grymt. Han kan ju dansa, och ja sånt, sen så glasrutorna också. Lite komiskt att att han slår sönder en glasruta och landet som sjunger efter är det enda landet som inte har skor på sig när dom uppträder. Bra planerat, eller vad säger ni? men nu måste jag åter gå till mitt pluggande!

P.S boken ondskan som jag tyckte var jätte dålig förut är bra nu. Bara början som var lite förvirrande för mig. Den är hemsk men ändå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0