< Till bloggens startsida

sjukling

Hejdär, jag har inte bloggat sen i typ onsdags (?) men ni vet varför, data tradig och så har jag varit på läger över helgen. Det var kul även fast jag var sjuk hela helgen, började fredagen med att vakna och ha jätte ont i halsen, men åkte med på lägret ändå efter många om och men. Sen vaknade jag upp där på lördagen och mådde ännu sämre, kom senare fram till att jag hade feber. Men åkte inte hem utan stannade hela helgen, och nu är det måndag och jag är fortfarande sjuk. Inte roligt, skulle haft historia prov idag men får bli när jag blir frisk, vill helst göra det så fort som möjligt för att få det ur världen liksom, kan allt också! Får se omjag orkar gå imorgon eller om jag blir hemme då också, rätt viktigt konfirmatiopns övning då.... vet inte hur det blir. Nu ska jag stänga av datan och fortsätta kolla på one tree hill, snart sett klart säsong 2 också, älskar den serien! Eller så läser jag det får mitt samvete bestämma... hehe.


Har inge bra bild så blir en från 7:an. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0