< Till bloggens startsida

Tänk dig människor jag älskat lärt mig hata

Hej på er, Johanna the MAN here!

Sitter i mitt rum och lyssnar på musik. Tänker på saker jag måste göra och saker jag inte ska göra, saker som gör ont och saker som glädjer mig.

Såg att Sara har skrivit fakta om sig själv (100 frågor) tidigare idag, kanske också ska göra det? Eller så skriver jag lite om mig själv.. Eller så gör jag en 100 frågor. Eller så skriver jag bara..

Kan berätta en sak om mig själv! Jag har alltid beslutsångest, jag kan inte ta svåra beslut i rädslan för att välja fel. Även små beslut som måste fattas har jag svårt för. Som tillexempel när vi skulle välja namn till den här bloggen, då kunde jag inte bestämma. Det går inte liksom.
Ska jag köpa en tröja på stan men har bara pengar med för en, vilken tröja ska jag då ta??

Ska läsa "Ondskan" nu, som redan har nämts några gånger idag haha. Men äsch, bara fakta?
Ciao bella!

Hahaha paus hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0