< Till bloggens startsida

Om mig själv - Johanna

Tänkte det var dags att jag börjar berätta lite om mig själv..

Okej, jag heter Emma Johanna Annika Fredricsson, mitt tilltalsnamn är Johanna.
Jag föddes i Stockholm 23 september 1996. Bodde i Stockholm tills jag var två år, då flyttade jag till Årsta i Uppsala där jag bodde tills jag var fem. Då flyttade vi till Bergsbrunna, där jag fortfarande bor. Går åttan i sävjaskolan, går i NO-klass. Egentligen är jag inte så intresserad av NO och det är ett av mina sämsta ämnen i skolan så egentligen vet jag inte varför jag valde NO-klass. För att många vänner skulle ta det kanske. Och för att det verkade lugnare i NO-klass, mer arbetsro och sånt där. Men speciellt lugnt är det inte i vår klass, haha. Men det är chill.

Jag har rött, oranget, kopparfärgat hår, vad du vill kalla det. Har aldrig färgat det det minsta och det har jag inga planer på heller. Om folk kallar mig ginger eller så blir jag bara glad, jag är stolt över min hårfärg, so keep on! ;)
Mitt hår är naturligt lockigt, men jag plattar oftast håret.
Jag har blågröna ögon och är ungefär 1.59 lång.

Jag älskar musik, har en "daglig dos" musik som bara måste in genom öronen. Jag tycker om att sjunga och så, om jag är arg sjunger jag, om jag är glad sjunger jag, om jag är ledsen sjunger jag.
Just nu lyssnar jag mest på Veronica Maggio, Kent och Tokio Hotel.
En av mina spotify listor ->KÄRLEK KOMMER OCH GÅR MEN MUSIK BESTÅR

Jag tycker om att fotografera också, men det kommer i omgångar.
I framtiden vill jag? Jag vet faktiskt inte. Har lite ångest om gymnasievalet haha.

Vissa skulle säga att jag är väldigt tyst och blyg. Jag är det, i vissa sammanhang. I andra helt tvärtom. Men det beror på humör och vilka jag är med och sånt där.. Folk som inte sett mig "vara mig själv", mitt vanliga, glada jag, känner mig inte.

Jag började blogga för ungefär två år sen. Brydde mig inte så mycket om läsare och sånt, bloggade mest för mig själv och för att skriva av mig. Det är ungefär samma nu, fast det är ju roligt om folk läser det man skriver men...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, börjar bli trött. Kanske blir en fortsättning? Men det är lättare om ni typ frågar saker om en själv förstår ni? Bara att fråga!

Nu har ni åtminstone en LITE mer klarare uppfattning om vem jag är ;)

(Blogg laggar, så no pic här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0