< Till bloggens startsida

BICE HELT ENKELT

Vid tolv mitt på dagen tog jag bussen till stan och träffade Josefin. Vi satt vid ån och mös, sen behövde hon gå iväg och jag gick runt själv på stan och kollade, fick med mig en foundation, ett lypsyl/läppglans och ett skissblock. Sen hem och lägga mig på altanen och sola, fick ont i huvudet efter ett tag så jag gick in. Jag får lätt "solsting", iallafall huvudvärken och snurrigt huvud/illamående jag får när jag är i solen för länge kallar jag solsting. Så sen hade jag ont i huvudet hela dagen, har ont fortfarande men det går.

Klockan sex var det "rockkonsert" i kyrkan, helt okej, gick mest för att jag inte hade någonting annat att göra. Jag, Sara och Erika åkte till Kuggebro och hade picknick, så mysigt som det kan bli!

Sen Sara hem, jag och Erika träffar Alexandra och vi allihopa går... Går... Långt och länge. Sen träffade vi Kristina och Markus ett tag också, trevligt!

Fan va jag mått bra idag.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0