< Till bloggens startsida

Tråkigheter i natten

1. Tre namn jag lyssnar till: Erika, Ponkis, Tika. (dom 2 sista kallas jag endast av min familj men föredrar mitt riktiga namn!)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är konstig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag tänker på för mycket saker och blir lätt ledsen och förvirrad då.
4. Detta är jag rädd för: mörker, saker jag inte kan se och är osäker på om det är verkligt, kryp (speciellt spindlar & myror!!!)
5. Tre saker jag vill ha varje dag: socialitet,kärlek & skratt.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: flyga,vara tyst, vara perfekt.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås me folk, musik (både lyssna och sjunga o.s.v), skratta och massa mer
8. Detta vill jag göra just nu: sova
9. Bästa känslan: när man känner att allt bara är bra för tillfället.
10. Värsta känslan: när den första känslan försvinner...
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor,ärlighet, empatisk.
12. Är jag kär just nu? nej
13. Jag vill gifta mig: med den rätta
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: många saker
15. Min käraste ägodel: svårt att förklara vad dt är... en blå liten sten där det ser ut som att det är kristaller i eller mitt gosedjur som jag hade med när jag va liten, hehe....
16. Något jag vill ha i present: mobil,korshalsband,smyckeshand.
17. Detta har jag på mig just nu: Strumpor,Leggings,Trosor,tröjaa,tjocktröja,bh.
18. Favoritkläder : min rosa mjukisdress.
19. Favoritdjur: hundar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: nästan alla 
21. Favoritlåt just nu: Snälla bli min av Veronica Maggio skulle jag tro.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Kan inte svara. Alla har sina negativa & positiva sidor.
23. Stjärntecken: vädur eller fisk.... fattar ingen sen dom typ ändrade allt...
24. En bok jag älskar: Tror inte jag har någon favorit... Men i taket lyser stjärnorna är väl rätt bra.
25. En film jag älskar: The last song.
26. Tv-program jag gillar: One tree hill, Glee.
27. Favoritdoft: Min bodybutter från the body shop med jordgubbs doft.
28. Detta äter jag gärna: mat
29. Dricker helst: beror på till vad men mjölk!
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland (där dom spelade in mamma mia filmen), London, USA.

32. Färg på mina ögon: blandfärg (?)
33. Min längd: cirkus 170 cm
34. Jag tror på: kärlek vid första ögonkastet
35. Jag spelar: spelar inget längre... 
36. Person jag beundrar: Syster
37. Så här bor jag: Ett litet hus på hollandsresan
39. Det här tänder mig: ....

40. Det här gör mig avtänd: snus
41. favoritfärg: Aprikos & himmelsblå
42. Favoritcitat: " Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer det nya"

43. En hemlighet jag vet: hemligt!
44. Bästa present jag fått: En skiva av min syster, asså ingen cd skiva me musik utan en annan. 
45. Senast köpta skiva: Ingen aning 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min längd, min ögonfärg eftersom  man inte riktigt kan säga vilken färg det är för det skiftar så pass
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina ben

48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte om den är udda, men jag har ganska lätt att se saker ur andras perspektiv
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: vet inte.

50. Vad lyssnar du på just nu?: snälla bli min
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: vart med massa vänner, dunder!

52. Var är dina föräldrar födda?: Uppsala, Luleå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ingen aning

54. Vilken är din favoritrestaurang? Hollandsresan 272 (Larsson's kitchen)
55. När badade du i en pool senast?: tisdags, fyrishov med skolan.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja
57. Hur många barn vill du ha?: Så många som känns rätt då
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? sån där rock musik där dom bara skriker
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: nej!
60. Vad har du för TV-kanaler?: Orkar inte säga alla, men disney chanel består mina helgmårnar av!!
61. Har du åkt moped någon gång?: nej
62. Har du busringt någon gång?: hahah, ah
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : nej/ja
66. Har du en egen trädgård? vet inte om man kan kalla det trädgård...
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:  Bamse,Skalman,Lilleskutt...
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej men nästan
69. Badkar eller duschkabin? båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Vet inte har inte sett någon som jag tyckte var speciellt bra.
71. Favoritpizza?: Vezzuvio
72. Chips eller popcorn?: popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Oj, många. Sallad.

78. Favoritchoklad?: mjölkchoklad
79. När röstade du senast?: vet inte
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: tomat är äckligt 
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: tror inte det

82. Är du bra på matlagning? Om jag vill
83. Klarar du att tanka själv?: nä
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: nej

85. Pepsi eller Coca Cola?: cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: glass
88. Har du kräkts offentligt? vet inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
91. Har du ringt något betalnummer?: bara melodifestivalen o sånt skit
92. Kan man vara vän med sitt ex?: ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: min morfar skulle jag tro, fast jag vet inte

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: vet inte 
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Abonenten du söker kan inte nås förtillfä.....
96. Vad har du i din väska?: Bror på vart jag ska

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: kramar mami
98. Vad är du tacksam för idag?: Alla underbara människor runt mig, lite extra tack till Johanna som pratad med mig i telefon när jag var hur rädd som helst.

99. Var hittade du den här listan?: på massa bloggar
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: dom som tycker att dom har tillräckligt tråkigt, det var inte alls kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0