< Till bloggens startsida

Someday, u will understand

Godkväll eller nåt dårå. Sitter i mitt rum med öppet fönster och försöker få någon som helst syre här inne, fönstret stängt hela dagen och en sol som lyser in i fönstret morgon till typ sen eftermiddag. Blir som ett jävla växthus i mitt rum..

Imorgon är det "projekt Tanzania" på sävjaskolan, man kan väl också kalla det "Operation dagsverke" (?) eller någonting, iallafall är vi lediga från skolan och ska försöka samla in pengar till i vårt fall en förening i Tanzania. Ska göra någonting hemma/hemma hos henne med Josefin. Förra året rensade vi rabatter hemma hos mig... Det var fan asjobbigt!

Anyway, ska ta en SOLO och mitt headset/telefon och lägga mig i sängen nu. Godnatt!


Min Puff ;;;;;;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0