< Till bloggens startsida

When the night puts on it's cloak

tjofors, haha typ första gången jag skriver hej i början av ett inlägg..
hursomhelst eftersom som jag inte bloggade något igår blir det väl som en gengäld (stavning?) att blogga lite extra idag ;) igår behöver jag inte informera er så mycket om eftersom erika gjort det ganska bra, elr iaf club q delen. innan det var jag och felicia ute en stund annars kollade vi på o.c. herregud vad jag älskar den serien. säsong 4 är egentligen underskattad, alla säger att serien suger utan marissa. visst det blev sämre men inte så mycket skulle jag vilja påstå. men vad vet jag som bara sett 4 avsnitt hittills.
Jag känner att detta inlägget kommer bli för långt om jag ska gå igenom allting så för att underlätta säger jag bara att idag solade jag, och tvättade erikas bil. Och vi tvättade bilden eftersom det är projekt tanzania imorgon, samma sak som dagsverket. Det innebär att vi ska samla in minst 100 kr ivar och erikas pappa var inte hemma imorgon så vi tvättade hennes bil idag och min mammas imorgon. haha och sen resten av dagen ska vi sola och gå på konfa.
jag sitter med en hårinpackning just nu som jag ska skölja ut snart men sen bloggar jag igen. haha det blir lite av en överraskning egentligen det jag har planerat ;)


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0