< Till bloggens startsida

you may think that I’m a zero

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mina kära bloggvänner, dom är iallfall rätt dåliga på att uppdatera. Hursomhelst så har dagen varit bra, eller tidigare på dagen så gjorde jag inget, typ kollade one tree hill och läste och sov, sen gick jag till kyrkan där det var grillkväll med Karolina & Sara, men det var sjukt segt där så vi drog. Sara gick hem och jag och Karolina gick till ica,tog lite bilder och så. Nu sitter jag hos Karolina där jag också spenderar natten. Härligt.

Här är detn som gör oss sällskap inatt, inte så normalt med vitlöksbröd kanske... men det är gott.

 


Kommentarer
evelina

fan vad gott!

"enegry drink"

det är så en burk ska se ut :D

2011-05-16 @ 19:49:39
URL: http://evelinasing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0