< Till bloggens startsida

beautiful life

hahah, bara jag som tyckte det var lite kul det jag & karolina gjorde? Det där med kakorna, själv typ däckar jag åt mig själv, haha! Igår var jag med Karolina som ni kanske har förstått, vi var på ikea och hade värsta missionet om att vi skulle fylla på våran glass (busigt) men sen när vi skulle göra det så ändrade vi oss, dels för att vi inte orkade mer och för att vi hade pratat om det när vi stod vid dom där borden och det var en kärring som måste ha fått något fel på ögonen så mycket som hon glodde. Vi blev rädda för henne och vågade inte gå tillbaka. Sen kom vi hem till henne och kollade på film, stekte pannkakor och snackade skype med någon skåning och en annan tråkig från konfagruppen.
Idag då, jo idag är det farsdag, jag har lite dåligt samvete över att jag inte hunnit köpa något... men jag ska iallfall laga middag till min kära familj idag, baka ska jag också, kladdkaka får det bli enkelt och gott! Förutom det så är planerna plugga, måste banka in lite atomfysik.
igår liksom ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0