< Till bloggens startsida

Det var inte igår

Hej bloggen, jag kommer inte ihåg när jag bloggade senast och orkar inte kolla så ursäkta om jag skriver något jag redan skrivit. Men, idag var det m¨ndag och helgen har varit bra. Mest spenderat den på stan, och bion igår var underbar så har ni inte sett breaking dawn så ta er tid att göra det. Idag då, idag var skolan riktigt seg, orkade inte stanna för lucia träning så skippade den och gick hem och kollade på one tree hill istället, världens bästa serie ja. Sen var det konfa grej, låter som att jag konfirmerar mig, men nej ledare som ni vet. Ja, nu sitter jag och skriver stödord till imorgon och blåser på mina naglar. Måste kolla vad grupptryck heter på engelska, group nånting antar jag.. haha.
Men orkar inte mer så puss och god jul. Fast nej, inte än men i mina önskedrömar så är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0