< Till bloggens startsida

du är perfekt

Kul, kul att det första man ser när man ska börja blogga, är att den där grejen då man lägger in bilder och youtubeklipp och så är borta. Blir ett tråkigt inlägg, en av andledningarna till varför jag inte bloggar på blogg.se på min egna blogg! Skolan var hur som helst chill idag, skrattade igenom hela, hann med lite skadeglädje också, försämrad karma check. Sen har jag varit på öppet hus och så. Imorgon är det kulturdag på skolan och jag och sara har planer på att göra en musikvideo, jaja vi är coola. Skulle på bio imorgon också men vet inte hur det blir med det, fullt. smarta tjejer som inte bokar tidigt... ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0